miércoles, 10 de junio de 2009

Lei do aborto

Quizais debín falar sobre este tema hai moito tempo, pero bueno, hoxe tocoulle.
Moitas foron as críticas que lle caeron a Bibiana Aído por este asunto e non lle encontro explicación, estou de acordo con toda o anteproxecto de lei sen ningunha excepción e comprendo que cada artigo ten os seus motivos para estar aí.
Quizais o punto que está resultando ser mais polémico sexa que as mozas maiores de 16 anos teñan autonomía para abortar sen o consentimento paterno. Pero eu considero que se está interpretando dende un punto de vista equivocado.
Eu pronto cumprirei os 16 anos e se me quedara embarazada a esa idade podo asegurarvos que abortaría pero tamén teño claro que meus pais estarían ao corrente simplemente por que confío neles e coma min a maioría xóvenes. Pero, tamén podemos pensar en un suposto no que unha moza por calquera motivo non desexe contarllo aos seus pais e se mediante a Seguridade Social, legalmente, non ten a posibilidade de facelo quizais esa muller recorra a outros lugares menos seguros, como ben dixo hoxe a Ministra de Igualdade. Entón ¿Qué nos importa mais a seguridade da “nena” ou que os pais estean ao contado? A miña resposta está clara, agora cada un que pense a súa.
Tamén podo dicirvos que todas as mozas da miña idade están de acordo con migo.confío en que esta lei saia adiante.
¿Ningunha filla dun integrante Partido Popular abortaría? ¿Ningunha parella dun integrante do Partido Popular abortaría? ¿Ningunha integrante do Partido Popular abortaría? Non o sei, pero paréceme moi raro que todas as respostas sexan "non", entón aquí entra en xogo a dobre moral que estou segura procesan moitas das persoas que forman parte do Partido Popular.
Outro dilema mais. ¿Cando comeza a vida? Está claro que a vida comeza no momento no que naces non cando aínda eres un feto. Eu nacín o 3 de outubro non nove meses antes. Pero hai moita xente que se resiste a admitilo. A VIDA COMEZA CANDO NACES.
En fin, esta lei apórtalle dignidade a muller e capacidade de decidir sobre o seu corpo.
Por todos este motivos e moitos mais, si a nova lei do aborto. Confío e desexo en que saia adiante.

2 comentarios:

  1. decir que estoi a favor de este texto,y dejar un cordial saludo a esta aspirante a politica a la que tanto aprecio,y que se merece muchisimo.UN BESO ENORME!!!

    ResponderEliminar
  2. Estoy de acuerdo con todo lo que dices y apruebo la ley del aborto con algunas reticencias, pero discrepo contigo cuando dices que la vida empieza en el momento que naces,no es así, la vida empieza en el momento que las células empiezan a multiplicarse.
    Un abrazo.
    R. Perea

    ResponderEliminar