domingo, 26 de abril de 2009

Patxi Vázquez novo secretario xeral do PSdeG

Nova executiva do PSdeG
Foto: www.psdeg-psoe.org
Onte no congreso extraordinario do PSdeG-PSOE, Manuel Vázquez foi apoiado co 87.04% dos votos e será o novo secretario xeral do partido.
É un home que me aporta boas vibracións e que creo que traerá aire novo para o partido. Con el afrontaremos estes catro anos que nos quedan na oposición con valentía, proporcionando a toda a xente que votou polo partido, e en xeral a toda Galicia, unha oposición digna de gañar as próximas eleccións. Estou convencida de que o lograremos, o pobo, durante estes catro anos, decatarase de que o señor Feijoo non é apto para dirixir Galicia.
Tamén quero dedicarlle unhas verbas á Emilio Pérez Touriño; dicir que foi un magnífico presidente, que me encantaría que revalidase o cargo nestas anteriores eleccións, pero, esto non sucedeu. Así que desde aquí, o meu apoio, estou segura de que aínda que, xa non sexa, o secretario xeral do partido seguirá aportando cousas moi boas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario