domingo, 3 de mayo de 2009

Día da nai

Hoxe é o día da nai. E non quero que pase sen dedicarlle unhas letras á miña. Que para min é a mellor. Con ela comparto moitas cousas, e entre esas cousas están as ideas políticas, aínda que, os meus gustos pola política nunca foron promovidos por ela xa que nunca me falaba deses temas, pero con eso e todo, desde que comezou a interesarme ela sempre me apoiou.
Tiven momentos difíciles ela estivo sempre aí, conmigo, apoiándome e axudando a saír dos baches. Axudándome a levantarme, cando tropezaba. Confío en ela, cóntolle todo, que pode parecer raro esto con quince anos, pero é certo, ela sábeo todo de min. A veces ata penso que me coñece mellor que eu a min mesma. A confianza nunha nai é parte fundamental para ter unha boa relación con ela. Por que eu enténdoa a ela e ela enténdeme a min.
Por estas razóns e por moitas mais, quéroa, quéroa moito. Este día da nai é o seu día e o de todas as nais do mundo.
Felicidades mamá.

No hay comentarios:

Publicar un comentario