lunes, 20 de julio de 2009

Insólito

Insólito sería un bo adxectivo para definir o comunicado que emitiu onte o Partido Popular.
O que mais lles preocupa, non é que unha serie de persoas dentro do seu partido estea moi posiblemente vinculada a asuntos turbios, se non, manter o control sobre a prensa para que non aireen todos os trapos sucios que teñen.
Todo este espectáculo, que soa como unha ameaza en contra do grupo de comunicación PRISA, é só froito do medo. E si existe medo é por que temen a algo. Se non tivesen nada que esconder non terían por que enviar ese comunicado.
Evitaríanse moitos problemas si Camps presentase as facturas dos seus traxes e Barberá a dos seus bolsos, con tan só ese xesto desmentirían as informacións que din todo o contrario. Pero, por que non presentan as facturas?, a caso, si foi un regalo? A escusa de que ninguén garda a factura dos traxes é un pouco maliña, por que si eu me compro un traxe ou un bolso tan caro, si, gardo a factura.
Pero de novo, todo esto encaixa no comportamento normal do PP, non afrontar os problemas, só botarlle as culpas ós demais, evitar por todo os medios que a prensa publique calquera información que os deixe mal parados... e non se acaban de dar conta que deben estar menos pendentes dos demais e atender mais a non cometer tantos erros.
Este é o comunicado. Fonte: www.cadenaser.com
  • A las primeras filtraciones de las actuaciones sumariales secretas, nunca investigadas pese a nuestras reiteradas denuncias, en las que se conculcaba el derecho a la defensa y la presunción constitucional de inocencia, vienen a unirse, en las ultimas semanas, filtraciones de conversaciones telefónicas realizadas por la Policía Judicial y que, sin formar parte en algunos casos de las actuaciones sumariales, se utilizan ilegítimamente para menoscabar el honor de las personas y hacerles daño personal y político con fines claramente partidistas.

Os periodistas da Cadena SER, de El País e de Cuatro (Grupo PRISA) teñen que facer o seu traballo, investigar e informarnos a todos, os seus fins non son partidistas, nin facer dano persoal nin político, tan só pretenden contar a verdade.

  • En un Estado democrático de Derecho el respeto al honor de las personas y al secreto de las comunicaciones, son derechos fundamentales, que están obligados a respetar, de manera especialmente cuidadosa, los servidores públicos y, en concreto, el Ministerio del Interior y la Policía Judicial de él dependiente, y los medios de comunicación que respeten las reglas de la sociedad democrática.

Coa información dada polo xornal El País non se está faltando ao honor dunha persoa só se expoñen un supostos feitos, que, polo de agora non foron desmentidos publicamente con ningunha proba.

  • Por eso resulta especialmente intolerable y una gravísima conculcación que el Ministerio del Interior, que ha de velar por la libertad y la seguridad de todos los españoles con independencia de su ideología, sea quién esté inmerso en casos tan flagrantes de vulneración de los derechos fundamentales y de abuso perverso y abusivo de los instrumentos con los que cuenta un Estado Derecho.

Estas acusacións son moi graves e non teñen ningunha proba que as sostente. ¿Quen dixo que as filtracións proveñan do Ministerio do Interior? E si se proba que estas informacións veñen de alguén pertencente a dito Ministerio estou segura de que esa persoa será penalizada coa sanción oportuna.

  • El Partido Popular recuerda que estas conductas no son irrelevantes ni penal, ni políticamente, sino que, por el contrario, son constitutivas de graves delitos y no menos graves responsabilidades políticas. Asimismo, manifiesta que la utilización de funcionarios públicos para realizar tan graves actuaciones, no hace sino agravar aún más las consecuencias, tanto para los que dan las órdenes, como para los que las ejecutan, arrojando injustamente dudas de manera indiscriminada sobre la conducta honrada de la mayoría de todos ellos.
Ata que se saiba quen foi non deberían, de ningún modo culpar aos funcionarios públicos, xa que polo de agora non se probou en ningún momento que fose un deles quen emitise esas filtracións, e eu non dubido de que si se proba que foi un funcionario público quen filtrou información confidencial, esa persoa será sancionada oportunamente.
  • Quienes de forma concertada, y amparándose en la libertad de expresión, colaboran dando publicidad a estas conductas, sin dar valor a los desmentidos previos y ampliando así los efectos dañosos, se sitúan, por propia decisión, al margen de la libertad de expresión que dicen defender, y de cualquier regla deontológica de la profesión periodística.

Este caso si se pode amparar na liberdade de expresión xa que non están culpando de nada a ninguén, só se limitan a darnos a coñecer unha información, o cal , repito, forma parte do seu traballo.

  • La actitud del Gobierno de la Nación, y de otras instituciones del Estado como la Fiscalía General, de connivencia y aprovechamiento político de estas conductas, nos devuelven a épocas pasadas con métodos propios de un Estado policial.

Non se equivoquen, aquí o único que se quedou en épocas pasadas foi o PP, intentando evitar que un grupo de comunicación exerza o seu dereito a liberdade de expresión.

  • El Partido Popular quiere hacer un llamamiento a la opinión pública española e internacional sobre las tremendas consecuencias que para una democracia tiene tratar de aniquilar al primer partido de la Oposición usando para ello los instrumentos del Estado.

As consecuencias tremendas para unha democracia serían si o goberno permitise que o primeiro partido da Oposición vedase a liberdade de expresión dos medios de comunicación e periodistas.

En consecuencia el Partido Popular anuncia que:

  • Defenderá la dignidad de sus siglas, a sus dirigentes y militantes, que representan legítimamente a más de 10 millones de españoles por todos los medios a su alcance y en todas las instancias nacionales e internacionales que fuera preciso.

Non fai falla defender a dignidade de ninguén, por que sinxelamente en este caso ningunha persoa viu a súa dignidade danada. Só se publicou información que, pode ser certa ou non, e no caso de non selo teñen dereito a denuncialo con probas, pública ou xudicialmente.

  • Reclama de todas las instituciones públicas y sociales y en especial del Poder Judicial, la especial vigilancia de cualquier conducta que tenga por objeto menoscabar de forma sectaria los derechos de los ciudadanos con la utilización de forma ilegítima los medios del Estado de Derecho.

Todas as institucións públicas velan en todo momento para que esto non suceda.

  • Anuncia que exige la comparecencia conjunta y urgente de los Ministros de Interior y de Justicia para que den cuenta de las filtraciones de actuaciones de la Brigada de Policía Judicial, en particular de las intervenciones telefónicas, así como de las responsabilidades derivadas por el quebrantamiento del deber de custodia y secreto que dichas filtraciones supone.

Si ven necesaria a súa comparecencia para explicar o asunto da filtración farano.

  • La alcaldesa de Valencia, Rita Barberá, ha anunciado que va a dirigir acciones judiciales por calumnia con publicidad contra los responsables de la difamación publicada este fin de semana por los medios del Grupo Prisa, a raíz de la violación del deber de secreto de unas actuaciones que no forman parte del sumario y que están tan solo a disposición de la Policía Judicial. El Partido Popular apoya de forma unánime y rotunda estas acciones".

Non só se trata de denunciar a filtración, trátase de que teña as probas para negar que o contido da información sexa verdade. Si aporta estas probas quedará demostrado que a información que se publicou é errónea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario